Întrebări frecvente
1. Care sunt cerințele de sistem pentru instalarea aplicației?
Aplicația poate fi instalată pe telefoanele cu o versiune de Android mai mare sau egală cu 9.0 (Pie) și pe cele cu iOS cu o versiune mai mare sau egală cu 11, iar arhitectura procesorului trebuie sa fie de 64 biți.
2. Cum pot schimba limba de utilizare a aplicației?
Limba de utilizare a aplicației este selectată automat, în funcție de limba de utilizare a telefonului. În prezent, aplicația este disponibilă în două limbi: română și engleză.
3. De ce primesc eroarea "Nu se pot primi linii"?
În general, această eroare intervine atunci când telefonul nu este conectat la Internet, prin wi-fi sau prin date mobile, ori în cazul în care este activat modul avion.
4. Unde pot vedea mesajele de avertizare privind evenimentele de circulație?
Mesajele de avertizare sunt salvate în rubrica "Notificări", iar dacă telefonul este configurat astfel încât să primească notificări de la aplicația Info Transport București, vei afla în timp util dacă funcționarea anumitor linii este afectată, chiar și atunci când aplicația nu este deschisă.
5. Ce reprezintă timpul de sosire în stație a vehiculelor însoțit de asterisc (" * ")?
În astfel de situații, timpul afișat în aplicație este unul estimat (preluat din programul de circulație).
6. Cum pot vedea pe hartă locația vehiculelor în timp real?
Vehiculele pot fi văzute pe hartă în timp real prin accesarea rubricii "Linii", urmată de selectarea liniei dorite și a sensului de mers.
7. Unde pot vedea punctele de vânzare ale regiei?
Punctele de vânzare ale regiei pot fi regăsite pe hartă. Prin selectarea unui astfel de punct se poate vedea programul de funcționare al acestuia.
8. Cum pot adăuga un card în aplicație/portalul web, pe contul cu care m-am autentificat?
Prin accesarea rubricii "Carduri", apăsarea pe butonul "Adaugă card" și urmând pașii indicați.
9. Un cont poate gestiona mai multe carduri de transport?
Un utilizator poate gestiona mai multe carduri de transport pe un singur cont și poate realiza acțiuni de încărcare a cardurilor respective, fie că este vorba de încărcarea portofelului electronic, fie de cumpărarea de noi abonamente sau prelungirea celor existente.
10. Un card de transport poate fi gestionat de pe mai multe conturi?
Un card de transport poate fi gestionat de mai multe conturi. De exemplu, cardul de transport al unui minor poate fi gestionat atât de pe contul mamei minorului, cât și de pe contul tatălui acestuia.
11. Cum pot achiziționa un titlu de transport prin intermediul aplicației?
Prin accesarea rubricii "Carduri", urmată de selectarea unui titlu de transport și metoda de plată dorită (card bancar, ordin de plată).
12. Voi putea vedea în aplicație tranzacțiile efectuate?
În urma realizării diferitelor acțiuni de cumpărare/validare/control, vei avea posibilitatea de a vizualiza un istoric detaliat al tranzacțiilor efectuate prin accesarea rubricii "Carduri", în secțiunea "Istoric".
13. Ce se întâmplă dacă beneficiez de subvenție pentru transportul în comun?
Dacă beneficiezi de subvenție conform cu legislația în vigoare vei putea solicita aprobarea unui profil subvenționat direct din aplicație, prin trimiterea documentelor justificative. În urma aprobării din aplicație sau de la ghișeu a unui astfel de profil, vei putea achiziționa/solicita, direct din aplicație, titluri de călătorie cu reducere sau gratuitate.
14. Mă pot abona la notificări?
În momentul achiziției unui titlu de călătorie, când acesta se apropie de data de expirare sau când se efectuează alte acțiuni pe card, poți opta pentru a primi notificări pe dispozitiv sau pe e-mail. Notificările pot fi setate din meniul "Profil", secțiunea "Setări notificări". Tot de aici se poate realiza dezabonarea.
15. Persoanele juridice pot folosi platforma?
Persoanele juridice care au o colaborare cu regia de transport vor putea să-și gestioneze portofoliul de carduri direct din portalul web sau aplicația mobilă.
16. Îmi pot șterge contul din portalul de călători (din interfața Web sau din aplicația mobilă)?
Da, contul din portalul de călători poate fi șters din meniul "Profil", secțiunea "Contul tău". Acest proces se desfășoară în felul următor: a) se solicită ștergerea contului, b) se confirmă ștergerea pe e-mail în perioada de timp indicată. După ce contul va fi șters, pentru a folosi din nou portalul de călători, trebuie să îți faci din nou cont (poate fi folosită aceeași adresă de e-mail a contului care a fost șters), însă trebuie adăugate din nou punctele favorite, cardurile și setate notificările.
17. Trebuie să validez abonamentul la fiecare călătorie cu mijloacele de transport ale regiei?
Da, abonamentele cumpărate online, prin intermediul portalului de călători, se supun acelorași reguli ca abonamentele cumpărate de la ghișeu. Validarea abonamentelor este obligatorie la fiecare urcare în mijlocul de transport.